|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми педагогічні умови
Відображення результатів від 2 до 21 із 61
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2018 | Edukacyjny potencjał nowoczesnej rodziny jako warunek wszechstronnego rozwoju osobowości | Manzheliy, M.; Vashak, O.; Манжелій, Н.М.; Вашак, О.О. |
2023 | The Model of Implementation of Distance Learning in Out-Of-School Education Institutions | Vorona, L.; Kononets, N.; Zhamardiy, V.; Babenko, I.; Blahova, T.; Zhyrov, O.; Бабенко, І.В.; Благова, Т.О.; Жиров, О.А. |
2019 | The process of formation of professional orientation of future specialists | Пономаренко, О.Г.; Ponomarenko, O. |
2023 | Активізація діяльності наукових гуртків у Новій українській школі | Боярський, Д.Е. |
2011 | Актуальні проблеми професійної підготовки учителів інформатики | Овчаров, С.М. |
2018 | Дидактичні умови диференціації навчання | Гончарова, Є. |
2020 | Дидактичні умови застосування інтернет-технологій в освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти | Бондаренко, Т.С. |
2021 | Діагностика готовності учнів до оцінювання естетичних та функціональних властивостей об’єктів проєктування, власних можливостей до подальшої професійної освіти та майбутнього працевлаштування | Рутковська, О.М.; Цина, А.Ю. |
2022 | До проблеми формування в учнів спеціальної школи знань про геопросторові відношення між компонентами природи на уроках географії | Дмитрієва, І.; Одинченко, Л. |
2020 | Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи | Кропивка, О.Г. |
2008 | Ідеї А.С.Макаренка щодо організації навчального співробітництва у практиці сучасних вищих педагогічних навчальних закладів | Троцко, А.В. |
2020 | Інтеграція навчальної і професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі фахової підготовки | Зайцева, Ю.В.; Тараненко, І.В.; Корносенко, О.К. |
2020 | Інтелектуальне середовище магістратури як контекст особистісно-професійного становлення майбутнього управлінця | Важеніна, І.Л.; Зуб, О.В. |
2017 | Концептуальні засади розробки комплексної програми розвитку професійної креативності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | Донченко, О.С. |
2017 | Методика вдосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії | Сюефей, Хе |
2015 | Методична компетентність майбутнього вчителя-філолога: аспекти формування | Черчата, Л.М. |
2022 | Модель моніторингу якості вищої освіти в Україні | Осередчук, О.А. |
2015 | Модель підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійного самовдосконалення в умовах модернізації професійної освіти | Шаповалова, І.В. |
2022 | Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності | Гібалова, Н.В.; Олексієнко, Д. |
2021 | Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання цифрових технологій у професійній діяльності | Гібалова, Н.В.; Парамонова, К. |
Відображення результатів від 2 до 21 із 61
|