|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми навчання
Відображення результатів від 190 до 209 із 293
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2016 | Педагогічна генетика | Помогайбо, В.М.; Карапузова, Н.Д. |
2019 | Педагогічна спадщина М. Остроградського в контексті модернізації освіти України | Семеновська, Л.А. |
2022 | Педагогічний дизайн як засіб підвищення мотивації студентів у процесі дистанційного навчання | Савенко, І. |
2009 | Педагогічні основи підготовки студентів до проектування навчальної діяльності у загальноосвітній школі з використанням інформаційних технологій навчання | Батієвська, Т.В. |
2021 | Педагогічні умови успішного формування геометричних уявлень у дітей дошкільного віку | Дубровська, М.А. |
2022 | Переваги і недоліки використання ікт в навчальному процесі | Липко, А.О. |
2022 | Перспективи використання електронних освітніх ресурсів в дизайн-освіті | Усенко, О. |
2023 | Перші кроки дуальної форми навчання на теренах вітчизняної вищої освіти | Ярошенко, О.Г. |
2020 | Питання гігієни навчальної праці студентів під час комп’ютерного навчання | Кучма, О.І.; Вовк, С.П. |
2009 | Питання освіти молоді у педагогічній спадщині Григорія Ващенка | Гук, О.В. |
2018 | Питання пізнавального інтересу в дидактиці П. Каптерєва | Герасименко, Л. |
2017 | Підсистема вправ та завдань для навчання англійського усного монологічного мовлення студентів спеціальності "Право" на засадах диференційованого підходу | Дружченко, Т. |
2019 | Пленерна практика як підгрунття професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва | Висікайло, Т.В. |
2020 | Порівняльни аналіз закладів середньої освіти в Україні та Польщі | Коваленко, Д.В. |
2014 | Право студентів на академічну відпустку та повторне навчання | Сулім, Т.Л. |
2022 | Практико-орієнтоване навчання з хімії в системі вищої освіти | Шинкаренко, В.І.; Кузнецова, Т.Ю.; Крикунова, В.Ю. |
2019 | Практична значущість програми Єврокомісії "Ключові компетентності для навчання протягом життя" у контексті сучасної освітньої парадигми України | Бондаренко, Т. |
2017 | Принципи і методи навчання важливий чинник розвитку освіти за спадщиною Г. Ващенка | Петренко, Л.М. |
2018 | Принципи професійного розвитку майбутніх дефектологів: теоретичний аналіз | Кононова, М.М. |
2016 | Про деякі форми й методи практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів в Національному університеті біоресурсів і природокористування України | Лапа, О.В. |
Відображення результатів від 190 до 209 із 293
|