DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13893

Назва: Практична значущість програми Єврокомісії "Ключові компетентності для навчання протягом життя" у контексті сучасної освітньої парадигми України
Автори: Бондаренко, Т.
Ключові слова: навчання
освіта
освіта України
освіта дорослих
компетентність
Нова українська школа
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Сучасна освітня система України перебуває у стані докорінних змін. Оновлюється теоретична площина навчального та виховного компонентів, що, у свою чергу, призводить до модифікації і їхньої практичної частини. Освітні документи України все більше рясніють поняттями «компетенція» та «компетентності». І це не дивно, оскільки одним із завдань школи ХХІ століття відповідно до Закону про освіту від 5 вересня 2017 року є «…всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, <…> здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян …». Хоча, по суті, апелювання в педагогічному просторі до вищезазначених понять є далеко не новим. Так, одним з перших судження «компетентність» ще у 1973 році вжив американець Девід Маклелланд у своїй статті «Тестувати компетентність, а не інтелект». Однак не в США, а у Великобританії концепція компетентнісно орієнтованої освіти з 1986 року була взята за основу національної системи кваліфікаційних стандартів й отримала підтримку керівництва.
Опис: Бондаренко Т. Практична значущість програми Єврокомісії "Ключові компетентності для навчання протягом життя" у контексті сучасної освітньої парадигми України / Т. Бондаренко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 29-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13893
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf379,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок