DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21339

Назва: Педагогічний дизайн як засіб підвищення мотивації студентів у процесі дистанційного навчання
Автори: Савенко, І.
Ключові слова: дистанційне навчання
студент
мотивація
навчання
навчальний процес
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): В умовах сьогодення української системи освіти, впливу на неї таких негативних факторів, як пандемія, збройна агресія російської федерації, особливо актуальним постає проблема якісної і водночас оптимальної підготовки здобувачів вищої освіти що характеризується динамікою реалізації навчального процесу. Водночас, XXI століття характеризується зростаючим значенням навчання на основі комп’ютерних технологій, як закономірний етап розвитку й адаптації освіти до сучасних умов інформаційного суспільства. Передумовами такого навчання є: зростання потреби в організації процесів безперервного вдосконалення рівня знань та професійної підготовки і покращення доступності до технологічних досягнень, що дозволяють синхронізувати предметні галузі, які вивчаються за допомогою освітніх технологій.
Опис: Савенко І. Педагогічний дизайн як засіб підвищення мотивації студентів у процесі дистанційного навчання // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 2022 р.) Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 87-93.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21339
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13.pdf389,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок