DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(69) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9013
|
Назва: | Підсистема вправ та завдань для навчання англійського усного монологічного мовлення студентів спеціальності "Право" на засадах диференційованого підходу |
Автори: | Дружченко, Т. |
Ключові слова: | підсистема вправ та завдань англійська мова навчання усне монологічне мовлення диференційований підхід рівень самостійності етапність у формуванні монологічних умінь мовленнєва компетентність професійне спілкування |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості навчання усного монологічного мовлення студентів спеціальності «Право». Обґрунтовано, що навчання англійського усного монологічного мовлення майбутніх правовиків відбувається у три етапи - дотекстовий, текстово-репродуктивний, продуктивний за допомогою спеціально розроблених вправ і завдань, які диференціюються у групах з різним рівнем самостійності за такими критеріями: участь викладача, ступінь автономності студентів у вирішенні завдань та доборі додаткових джерел.
Наведено приклади вправ і завдань для кожної із груп. |
Опис: | Дружченко Т. Підсистема вправ та завдань для навчання англійського усного монологічного мовлення студентів спеціальності "Право" на засадах диференційованого підходу / Т. Дружченко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 69. – С. 19-32. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9013 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(69)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|