DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8757
|
Назва: | Принципи і методи навчання важливий чинник розвитку освіти за спадщиною Г. Ващенка |
Автори: | Петренко, Л.М. |
Ключові слова: | навчання освіта принципи навчання методи навчання Ващенко Г.Г. |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Публічний діалог в освітянських колах щодо стратегії реформ в освіті України свідчить про назрілу потребу зміни структури школи при умові збере-ження всього найкращого, що в ній є. Сучасні школярі повинні набути уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати. Розв‘язання цих завдань вимагає історико-педагогічних досліджень спадщини педагогів минуло-го, що допоможе знайти витоки провідних наукових ідей сучасності і забезпе-чить їх ефективне використання. |
Опис: | Петренко Л. М. Принципи і методи навчання важливий чинник розвитку освіти за спадщиною Г. Ващенка / Л. Петренко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 146-148. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8757 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|