DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(71) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10142
|
Назва: | Питання пізнавального інтересу в дидактиці П. Каптерєва |
Автори: | Герасименко, Л. |
Ключові слова: | навчання пізнавальна діяльність мотивація пізнавальний інтерес воля Каптерєв П. |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано ідеї видатного педагога, психолога, філософа другої половини ХІХ – початку ХХ століття П. Каптерєва щодо визначення пізнавального інтересу, його ролі в організації пізнавальної діяльності школярів, психологічних механізмів, особливостей, взаємозв’язку з іншими спонуками. На основі порівняльно-зіставного методу виявлено оригінальні ідеї видатного педагога. Охарактеризовано основні шляхи розвитку пізнавального інтересу: урізноманітнення змісту навчання; логічність, чіткість побудови навчальної інформації; використання наочних методів; спонукання розумової самодіяльності учнів тощо. |
Опис: | Герасименко Л. Питання пізнавального інтересу в дидактиці П. Каптерєва / Л. Герасименко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 71. – С. 141-147. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10142 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(71)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|