|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Автори Кононова, М.М.
Відображення результатів від 14 до 33 із 50
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2022 | Нова українська школа та моделі взаємодії в кризових умовах | Балюк, В.О.; Басенко, Р.О.; Білай, Д.В.; Большая, О.В.; Булага, К.М.; Важеніна, І.Л.; Гриньова, М.В.; Губарь, О.Г.; Донченко, В.І; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Князь, О.Г.; Козка, С.Л.; Колєснік, В.В.; Кононец, Н.В.; Кононова, М.М.; Костевський, О.Е.; Кошова, Т.О.; Кравченко, І.П.; Кропивка, О.Г.; Момот, О.О.; Пивовар, Н.М.; Стрижак, Ю.О.; Титаренко, О.О.; Товканець, Г.В.; Товканець, О.С.; Фесенко, Л.М.; Харченко, О.В. |
2022 | Особливості професійного вигорання в залежності від механізмів психологічного захисту | Кононова, М.М.; Кононов, Б.С.; Полова, Д.О. |
2021 | Особливості професійної самоактуалізації студентів-психологів, які переживають кризу фахової готовності | Гутиря, М.О.; Кононова, М.М. |
2020 | Особливості прояву копінг-поведінки у подружніх пар з дітьми з психофізичними порушеннями | Кононова, М.М.; Кучма, Т.В. |
2023 | Особливості стилю саморегуляції батьків дітей із психофізичними порушеннями | Кононова, М.М.; Кучма, Т.В. |
2022 | Особливості стресостійкості студентів, які виховувалися у повних і неповних сім’ях | Кононова, М.М.; Кононов, Б.С.; Терещенко, Ю.С. |
2024 | Особливості тривожності в осіб юнацького віку | Кононова, М.М.; Яланська, Л.І. |
2020 | Особливості формування комунікативних навичок у старших дошкільників з розладами аутистичного спектра | Кононова, М.М.; Єланська, Д.В. |
2022 | Особливості ціннісних орієнтацій студентів-психологів у професійному самовизначенні | Кононова, М.М.; Кононов, Б.С.; Балабуха, С.І. |
2023 | Пізнання особистісної проблематики суб'єкта у процесі глибинної психокорекції | Кононова, М.М. |
2020 | Практикум із дисциплін «Основи психокорекції та психоконсультування в умовах інклюзії» і «Основи психотренінгу осіб з тяжкими порушеннями мовлення» | Кононова, М.М. |
2022 | Превенція кібербулінгу як умова самоактуалізації студентської молоді в освітньому середовищі | Седих, К.В.; Кононова, М.М. |
2018 | Принципи професійного розвитку майбутніх дефектологів: теоретичний аналіз | Кононова, М.М. |
2021 | Проблема готовності майбутніх психологів до роботи в умовах інклюзії | Кононова, М.М. |
2016 | Проблема депривації і самодепривації в контексті функціональних взаємозв’язків «Я» суб’єкта з його психологічними захистами | Кононова, М.М.; Слюняєва, Н.А. |
2021 | Проблема кризи фахової готовності майбутніх психологів | Гутиря, М.О.; Кононова, М.М. |
2022 | Проблеми превенції війни: психологічні аспекти у синергетичному контексті | Кононова, М.М. |
2022 | Прояви агресії як професійної деформації у життєдіяльності педагога | Кононова, М.М.; Мінакова, О.Д. |
2021 | Психологічна специфіка становлення професійного образу «Я» у майбутніх фахівців психологічної служби | Кононова, М.М.; Ігнатьєва, Л.Л. |
2022 | Психологічні детермінанти професійного розвитку та самоактуалізації особистості | Білаш, С.М.; Кононова, М.М.; Мелоян, А.Е.; Логвінова, Д.В.; Кононов, Б.С.; Гутиря, М.О.; Логвінов, О.В. |
Відображення результатів від 14 до 33 із 50
|