DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21107

Назва: Проблема готовності майбутніх психологів до роботи в умовах інклюзії
Автори: Кононова, М.М.
Ключові слова: майбутній психолог
психолог
інклюзія
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Успіх інклюзивної освіти багато в чому залежить від вмілого застосування комплексу психолого-педагогічних ресурсів, зокрема, професійної компетентності вчителів, психологів, реорганізації системи професійної підготовки майбутніх фахівців у напрямку професійного співробітництва в умовах інклюзії. Проблему підготовки педагогічних фахівців до навчання дітей з особливими освітніми потребами, як важливий психолого-педагогічний ресурс екологізації інклюзивного освітнього середовища, студіювали Ю. Бойчук, О. Казачінер [1], К. Бондар, Е. Данілавічюте, С. Литовченко, З. Ленів, П. Придатченко, А. Рацул, І. Шишова та інші.
Опис: Кононова М. М. Проблема готовності майбутніх психологів до роботи в умовах інклюзії. Психолого-педагогічні, правові та соціально-культурні проблеми сучасного суспільства: Матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф. (Кременчук, 20-21 жовтня 2021 р.); [редкол.: Т.Б. Поясок( голова), О.О. Пономаренко (відов. Секр..) та ін. ]. ПП Щербатих О.В. : Кременчук, 2021. С. 194-200.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21107
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Проблема готовності майбутніх психологів.pdf339,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок