DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21107
|
Назва: | Проблема готовності майбутніх психологів до роботи в умовах інклюзії |
Автори: | Кононова, М.М. |
Ключові слова: | майбутній психолог психолог інклюзія |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Успіх інклюзивної освіти багато в чому залежить від вмілого застосування комплексу психолого-педагогічних ресурсів, зокрема, професійної компетентності вчителів, психологів, реорганізації системи професійної підготовки майбутніх фахівців у напрямку професійного співробітництва в умовах інклюзії.
Проблему підготовки педагогічних фахівців до навчання дітей з особливими освітніми потребами, як важливий психолого-педагогічний ресурс екологізації інклюзивного освітнього середовища, студіювали Ю. Бойчук, О. Казачінер [1], К. Бондар, Е. Данілавічюте, С. Литовченко, З. Ленів, П. Придатченко, А. Рацул, І. Шишова та інші. |
Опис: | Кононова М. М. Проблема готовності майбутніх психологів до роботи в умовах інклюзії. Психолого-педагогічні, правові та соціально-культурні проблеми сучасного суспільства: Матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф. (Кременчук, 20-21 жовтня 2021 р.); [редкол.: Т.Б. Поясок( голова), О.О. Пономаренко (відов. Секр..) та ін. ]. ПП Щербатих О.В. : Кременчук, 2021. С. 194-200. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21107 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|