DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21112

Назва: Особливості стресостійкості студентів, які виховувалися у повних і неповних сім’ях
Автори: Кононова, М.М.
Кононов, Б.С.
Терещенко, Ю.С.
Ключові слова: студент
стресогенні фактори
стресостійкість
повна сім'я
неповна сім'я
екзаменаційний стрес
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості стресостійкості як психологічного феномену, розкрито суттєві ознаки емоційного стресу студентської молоді, зокрема чинники, що його зумовлюють. Охарактеризовано особливості екзаменаційного стресу, типологію стратегій стресостійкості студентів. Зосереджено увагу на аналізі ролі сім’ї (повної, неповної) в психологічному розвитку особистості студента.
Опис: Кононова М. М., Кононов Б. С., Терещенко Ю. С. Особливості стресостійкості студентів, які виховувалися у повних і неповних сім’ях. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. Переяслав, 2022. Вип. 87. С. 141-144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21112
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Особливості стресостійкості студентів.pdf351,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок