|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми університет
Відображення результатів від 22 до 41 із 96
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2020 | Деякі аспекти розвитку університетської технічної освіти | Мельник, Т.В.; Школьнікова, Т.В. |
2016 | Дискурс і практики університетської автономії від початку ХІХ ст. до сьогодення | Дем’яненко, Н.М. |
2021 | До питання про роль студентів в університеті | Гриньова, В.С. |
2016 | До проблеми залучення студентської молоді до університетської громадської діяльності | Дудка, І.А. |
2021 | Дотримання академічної доброчесності – важлива основа університетської освіти | Боряк, В. |
2017 | Духовно-культурне середовище університету як осереддя формування життєтворчої активності особистості | Стрижак, Л. |
2021 | Духовно-моральний розвиток студентської молоді в умовах університетської педагогічної освіти | Бубнова, К. |
2021 | Електронне навчання дорослих людей в умовах освітнього середовища університету | Кошляк, А. |
2013 | Забезпечення полікультурної освіти в університетах Швейцарії | Мукан, Н.В. |
2012 | Земляцтва як одна із форм студентського самоврядування університетів України (друга половина XIX ст.) | Мокляк, В.М. |
2007 | Зміст реформ LMD/ECTS та особливості її впровадження у Франції | Шаповалова, Л.В. |
2014 | Іван Франко: життя, діяльність та педагогічні погляди | Кравченко, І.В. |
2022 | Ідея поєднання і досліджень у діяльності університету ( на прикладі освітньо-наукового рівня доктора філософії) | Кравченко, Л.М.; Срібна, Ю.А. |
2018 | Історичний факультет на зламі століть (до 100-річчя заснування історичного факультету) | Кравченко, П.А.; Блоха, Я.Є. |
2021 | Кейс-технологія в університетській освіті: теорія і практика | Дацій, Р. |
2009 | Кембридж – один із найстаріших університетів Великобританії | Леськів, О. |
2023 | Конституенти лексико-семантичного мікрополя «Університет» / ‘University’ | Король, Л.Л. |
2016 | Концептуальні засади університетської автономії | Кравченко, І.В. |
2018 | Концепція формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту в освітньому середовищі університету | Нестуля, С.І. |
2021 | Критична рефлексія як фактор оптимізації індивідуалізованого навчання в умовах цифрової освіти в університеті | Лавриш, Ю.Е. |
Відображення результатів від 22 до 41 із 96
|