|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми Нова українська школа
Відображення результатів від 59 до 78 із 159
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2020 | Методичні орієнтири навчання хімії у Новій українській школі | Дворовенко, С.Є, |
2024 | Методичні особливості використання інноваційних форм рухової активності у новій українській школі | Марюхна, В.Ю. |
2018 | Мистецтво в контексті становлення Нової української школи | Мужикова, І.М. |
2024 | Місце та значення шкільної географічної освіти в умовах Нової української школи | Cавицька, К.В. |
2021 | Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практика | Бабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В. |
2022 | Мотивований учитель Нової української школи в руслі авангарду суспільних змін | Ільченко, О.Ю. |
2021 | Національно-патріотичне виховання – важлива складова роботи учителя Нової української школи | Нагай, А. |
2021 | Національно-патріотичне виховання школярів в Новій українській школі | Величко, Р.М.; Гриньова, В.С. |
2022 | Нова українська школа та моделі взаємодії в кризових умовах | Балюк, В.О.; Басенко, Р.О.; Білай, Д.В.; Большая, О.В.; Булага, К.М.; Важеніна, І.Л.; Гриньова, М.В.; Губарь, О.Г.; Донченко, В.І; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Князь, О.Г.; Козка, С.Л.; Колєснік, В.В.; Кононец, Н.В.; Кононова, М.М.; Костевський, О.Е.; Кошова, Т.О.; Кравченко, І.П.; Кропивка, О.Г.; Момот, О.О.; Пивовар, Н.М.; Стрижак, Ю.О.; Титаренко, О.О.; Товканець, Г.В.; Товканець, О.С.; Фесенко, Л.М.; Харченко, О.В. |
2019 | Нова українська школа як відповідь на актуальні соціальні запити | Михайлик, В. |
2021 | Нова школа має вирощувати громадянина, а не людину з набором компетентностей | Варакіна, Т.П.; Орлова, Л.Я.; Решта, Т.М. |
2021 | Нові наголоси науково-методичного супроводу діяльності вчителів природничих дисциплін | Папач, О.І. |
2019 | НУШ: вчимо навчати на крилах сучасності | Крилевець, М.П. |
2020 | Облаштування зони комфорту для сучасного вчителя в Новій українській школі | Сагайдак, В.Р.; Гриньова, М.В.; Пашко, Л.Ф. |
2022 | Організаційно-методичні засади створення інклюзивного середовища у закладі загальної середньої освіти | Барбінова, А.В.; Пономаренко, Д.А. |
2023 | Організація дослідницької діяльності молодших школярів у Новій українській школі | Луценко, О.В. |
2024 | Організація едукаційної взаємодії в Новій українській школі на основі діяльнісного підходу | Кулімова, Ю.Г. |
2019 | Організація навчально-пізнавальної діяльності школярів в умовах Нової української школи | Стрижак, Д.О. |
2023 | Організація управлінської роботи в Новій українській школі через призму концепції педагогічної майстерності А. С. Макаренка | Яловий, С.О. |
2020 | Освітнє середовище НУШ як психолого-педагогічна проблема сучасності | Починок, Є.А.; Слинько, Н.В. |
Відображення результатів від 59 до 78 із 159
|