DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23781
|
Назва: | Організація едукаційної взаємодії в Новій українській школі на основі діяльнісного підходу |
Автори: | Кулімова, Ю.Г. |
Ключові слова: | едукаційна взаємодія Нова українська школа діяльнісний підхід |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогочасні суспільні реалії висувають нові вимоги до всіх суб'єктів освітньої кооперації, зокрема, до вчителя, як організатора навчального процесу. З одного боку, модернізація системи освіти вимагає від педагогів постійного розвитку та використання новітніх методів навчання. З іншого – батьки оцінюють вчителів за їхню оригінальність, активність та готовність до інновацій, спроможність знаходити індивідуальний підхід до дітей. Крім того, сучасні виклики (пандемія та повномасштабне військове вторгнення), ставлять перед вчителями завдання не лише в галузі навчання, але й вимагають від них готовності приймати нестандартні рішення, мати патріотичну позицію та адаптуватися до непередбачуваних ситуацій. |
Опис: | Кулімова Ю. Г. Організація едукаційної взаємодії в Новій українській школі на основі діяльнісного підходу. Соціально-гуманітарні студії: інновації, виклики та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (16-17 травня 2024 р.) Ред. кол.: О. А. Черниш, В. М. Слюсар, Л. М. Червона [та ін.]. Житомир: Житомирська політехніка, 2024. С. 56-59. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23781 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|