DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13919

Назва: Організація навчально-пізнавальної діяльності школярів в умовах Нової української школи
Автори: Стрижак, Д.О.
Ключові слова: школяр
навчально-пізнавальна діяльність
освіта
концепція Нової української школи
Нова українська школа
учень
навчально-виховний процес
вчитель
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Соціокультурні та економічні зміни суспільства вимагають суттєвих змін у формуванні готовності випускників загальноосвітніх закладів до самореалізації і успішного самовизначення в умовах сучасного світу; якостей, що дозволяють творчо і продуктивно вирішувати будь які завдання та проблеми. Сучасна школа спрямована на опанування учнями системи знань, формування вмінь і навичок. Але кількість інформації зростає, збільшується навантаження на школяра, який не завжди може засвоїти та застосовувати їх на практиці. За експертними оцінками, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які здатні навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями.
Опис: Стрижак Д. Організація навчально-пізнавальної діяльності школярів в умовах Нової української школи / Д. Стрижак // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 66-68.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13919
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27.pdf169,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок