DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13919
|
Назва: | Організація навчально-пізнавальної діяльності школярів в умовах Нової української школи |
Автори: | Стрижак, Д.О. |
Ключові слова: | школяр навчально-пізнавальна діяльність освіта концепція Нової української школи Нова українська школа учень навчально-виховний процес вчитель |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Соціокультурні та економічні зміни суспільства вимагають суттєвих змін у формуванні
готовності випускників загальноосвітніх закладів до самореалізації і успішного самовизначення в
умовах сучасного світу; якостей, що дозволяють творчо і продуктивно вирішувати будь які завдання
та проблеми.
Сучасна школа спрямована на опанування учнями системи знань, формування вмінь і
навичок. Але кількість інформації зростає, збільшується навантаження на школяра, який не завжди
може засвоїти та застосовувати їх на практиці.
За експертними оцінками, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі
будуть фахівці, які здатні навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх,
працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними
вміннями. |
Опис: | Стрижак Д. Організація навчально-пізнавальної діяльності
школярів в умовах Нової української школи / Д. Стрижак // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 66-68. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13919 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|