DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23704

Назва: Місце та значення шкільної географічної освіти в умовах Нової української школи
Автори: Cавицька, К.В.
Ключові слова: шкільна географічна освіта
географічна освіта
Нова українська школа
освітня програма
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Трансформаційні процеси в українському суспільстві вплинули на реформування різних галузей, в тому числі і освітньої. З 2017 року в Україні впроваджена реформа освіти, яка отримала назву Нова українська школа (НУШ). Метою НУШ визначено створення такого освітнього середовища, в якому учням буде приємно навчатися та отримувати знання та навички, які вони зможуть застосовувати в звичайному повсякденному житті, вчителям – зручно викладати, а батьки зможуть спостерігати за процесом навчання своїх дітей та також координувати його.
Опис: Савицька К. В. Місце та значення шкільної географічної освіти в умовах Нової української школи // Освітні й наукові виміри географії та туризму : матер. ІІІ Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.) / відп. ред. Є. В. Копилець. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 55-59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23704
Розташовується у зібраннях:Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16.pdf637,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок