DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23704
|
Назва: | Місце та значення шкільної географічної освіти в умовах Нової української школи |
Автори: | Cавицька, К.В. |
Ключові слова: | шкільна географічна освіта географічна освіта Нова українська школа освітня програма |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Трансформаційні процеси в українському суспільстві вплинули на
реформування різних галузей, в тому числі і освітньої. З 2017 року в Україні
впроваджена реформа освіти, яка отримала назву Нова українська школа
(НУШ). Метою НУШ визначено створення такого освітнього середовища, в
якому учням буде приємно навчатися та отримувати знання та навички, які вони зможуть застосовувати в звичайному повсякденному житті, вчителям –
зручно викладати, а батьки зможуть спостерігати за процесом навчання своїх
дітей та також координувати його. |
Опис: | Савицька К. В. Місце та значення шкільної географічної освіти в
умовах Нової української школи // Освітні й наукові виміри географії та туризму : матер. ІІІ Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.) / відп. ред. Є. В. Копилець. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 55-59. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23704 |
Розташовується у зібраннях: | Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|