|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми інформаційно-комунікаційні технології
Відображення результатів від 55 до 74 із 114
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2020 | Інформаційно-комунікаційні технології в професійній підготовці майбутніх педагогів | Мірошніченко, Т.В.; Ляхно, А. |
2023 | Інформаційно-комунікаційні технології у навчально-методичному комплексі курсу «Безпекознавство» | Близнюк, М.М.; Олексієнко, В.В. |
2017 | Інформаційно-комунікаційні технології у сфері освіти зарубіжних країн | Правдіна, А. |
2022 | Інформаційно-комунікаційні технології формування у вчителів технологій особистісного сприйняття цілей методичної роботи | Сурков, М.І.; Цина, А.Ю. |
2020 | Інформаційно-комунікаційні технології як інноваційний засіб фізичного виховання: актуальні проблеми й оцінка використання | Корносенко, О.К.; Бондаренко, В.В.; Бондаренко, М.Р. |
2012 | Інформаційно-комунікаційні технології як один із шляхів оволодіння педагогічною майстерністю | Мирошниченко, В.І. |
2019 | Казкотерапія на заняттях ЗДО із дітьми з особливими освітніми потребами | Сітарська, Х.В.; Хіля, А.В. |
2020 | Медіаграмотність школярів як умова створення здоров`язбережувального освітнього середовища початкової школи | Курліщук, І.І. |
2018 | Ментальні карти при викладанні української мови і літератури у закладах професійно-технічної освіти | Погребенник, І. |
2015 | Мобільне навчання як засіб удосконалення навчально-виховного процесу | Кісіль, Я.В. |
2022 | Модель підготовки майбутніх учителів хімії до дистанційного навчання школярів | Куленко, О.А.; Поцяпун, В.В. |
2019 | Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання ІКТ | Гібалова, Н.В. |
2020 | Можливості Google Classroom у створенні віртуальної взаємодії учасників навчального процесу | Криворучко, А.В. |
2019 | Можливості веб-сервісів при реалізації операційно-виконавчого етапу технології педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності | Мамон, О.В. |
2018 | Можливості та особливості роботи з сервісом nearpod.com. на уроках інформатики у початковій школі | Забора, Ю.О. |
2021 | Навички викладача-фасілітатора для формування професійних компетентностей лікарів-стоматологів в умовах комп’ютерно-орієнтованої освіти | Стрельніков, В.Ю.; Ільченко, Н.М.; Литовченко, І.Ю.; Ніколішина, Е.В. |
2017 | Негативний уплив інформаційно-комунікаційних технологій на психіку школярів | Ніколенко, К.С. |
2019 | Онлайн-сервіс LearningApps.org як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання студентів математичних дисциплін | Медведєва, М.О.; Рудницький, С.О. |
2020 | Організація роботи учнів з сучасним підручником у процесі засвоєння хімічних знань | Марченко, О.В.; Порубай, О.А. |
2021 | Особливості використання віртуальних екскурсій в умовах дистанційного викладання курсу «Я досліджую світ» | Починок, Є.А. |
Відображення результатів від 55 до 74 із 114
|