DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
13 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16308
|
Назва: | Організація роботи учнів з сучасним підручником у процесі засвоєння хімічних знань |
Автори: | Марченко, О.В. Порубай, О.А. |
Ключові слова: | хімічні знання підручник хімія вивчення хімії засвоєння знань сприймання осмислення розуміння інформаційно-комунікаційні технології |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Хімія, як навчальний предмет – один з тих, який важко засвоюється учнями. Одна з
причин, на наш погляд, полягає в тому, що в ньому багато теоретичних понять,
закономірностей, які для засвоєння вимагають добре розвиненого абстрактного і понятійного
мислення.
Треба зважити і на те, що майже на кожному уроці вивчаються нові поняття, які учні не
встигають засвоїти за браком часу. В діючих підручниках з хімії не завжди дотримано
співвідношення теорії і фактів, тому деякі поняття засвоюються учнями на низькому та
середньому рівні.
Не можна сьогодні не відзначити і те, що інтелектуальний розвиток багатьох учнів не
дозволяє їм працювати на достатньому і високому рівнях досягнень. |
Опис: | Марченко О. В. Організація роботи учнів з сучасним підручником у
процесі засвоєння хімічних знань / О. В. Марченко, О. А. Порубай // ХІІІ Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Регіональної студентської науково-практичної конференції, (Полтава, 25 березня 2020 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав.
нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава : Редакційно-видавничий відділ
ПНПУ імені В. Г. Короленка., 2020. – С. 88-91. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16308 |
Розташовується у зібраннях: | 13 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|