|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми освітній процес
Відображення результатів від 28 до 47 із 175
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2022 | Вплив синтезу на розвиток особистості під час освітнього процесу | Дудник, С. |
2021 | Впровадження комп'ютерів у навчальний процес учнів старшої школи | Кошеленко, Ю.В. |
2022 | Впровадження зарубіжного досвіду дистанційного навчання в методику освітнього процесу в українських закладах вищої освіти | Савченко, К. |
2022 | Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій з метою формування здоров’язбережувальної компетентності учасників освітнього процесу | Мехед, О.Б.; Мехед, Д.Б. |
2019 | Гуманістичні ідеї музичного навчання і виховання учнів періоду становлення авторитаризму (20–50-і роки ХХ ст.) | Горбенко, С.С. |
2021 | Дебати як метод розвитку критичного мислення майбутнього вчителя географії | Стобород, Н. |
2023 | Дидактичні умови застосування інтернет-ресурсів в освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти | Бондаренко, Т.С. |
2022 | Дистанційне навчання в умовах техногенних небезпек | Авдєєва, О.М. |
2020 | Дистанційне навчання як нова форма організації освітнього процесу з хімії | Куленко, О.А. |
2022 | Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія | Варич, К. |
2021 | Діалогічна навчальна взаємодія як дидактичний феномен | Семеновська, Л.А.; Кікто, С.М. |
2010 | Діалогічні завдання в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії | Романко, І. |
2021 | До питання про роль студентів в університеті | Гриньова, В.С. |
2011 | До проблеми про загальнокультурний рівень майбутнього вчителя | Хомич, Л.О. |
2023 | Екологічна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх лікарів | Зюзіна, Л.С.; Козакевич, В.К.; Мелащенко, О.І.; Козакевич, О.Б.; Ващенко, І.Ю. |
2019 | Ергономізація навчально-предметного середовища як фактор інтенсифікації освітнього процесу в НУШ | Починок, Є.А.; Слинько, Н.В. |
2023 | Естетична компетентність здобувачів вищої педагогічної освіти: cтруктурно-функціональна модель | Жуйсюе, Чжао |
2020 | Ефективність аудиторних занять у формуванні комунікативно-мовленнєвої компетентності студентів-словесників | Скрипник, Н.І. |
2022 | Єдність педагогічної теорії і практики – провідний принцип освітнього процесу | Ільченко, О.Ю. |
2022 | Єдність педагогічної теорії і практики у підготовці вчителів: рекомендації щодо активізації роботи | Ільченко, О.Ю. |
Відображення результатів від 28 до 47 із 175
|