DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17965

Назва: Діалогічна навчальна взаємодія як дидактичний феномен
Автори: Семеновська, Л.А.
Кікто, С.М.
Ключові слова: освітній процес
дидактична взаємодія
взаємодія
педагогічна взаємодія
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми зумовлюється необхідністю вдосконалення освітнього процесу з врахуванням новітніх і традиційних підходів, які мають фундаментальне підґрунтя. Передумовою реалізації означених завдань виступає забезпечення діалогічного характеру взаємодії між учнем/студентом і вчителем/викладачем. Науковою думкою накопичено значний обсяг загальнодидактичних надбань щодо цього питання: філософські основи міжособистісної взаємодії студіювали (В. Андрущенко, С. Артур, М. Бахтін, В. Біблер, О. Бодальов, В. Кемеров, В. Кремень та ін.), евристична сутність навчальної взаємодії (І. Бех, А. Бойко, С. Гончаренко, В. Кан-Калик, В. Сухомлинський та ін.), поняття і структура педагогічної комунікації (Н. Бутенко, М. Заброцький, С. Левченко та ін.), формування комунікативної культури педагога (Н. Волкова, Т. Голанд, Т. Гоффманн, А. Капська та ін.).
Опис: Семеновська Л. А., Кікто С. М. Діалогічна навчальна взаємодія як дидактичний феномен // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 72-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17965
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21.pdf259,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок