|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17965
|
Назва: | Діалогічна навчальна взаємодія як дидактичний феномен |
Автори: | Семеновська, Л.А. Кікто, С.М. |
Ключові слова: | освітній процес дидактична взаємодія взаємодія педагогічна взаємодія |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми зумовлюється необхідністю вдосконалення
освітнього процесу з врахуванням новітніх і традиційних підходів, які мають
фундаментальне підґрунтя. Передумовою реалізації означених завдань
виступає забезпечення діалогічного характеру взаємодії між учнем/студентом і
вчителем/викладачем. Науковою думкою накопичено значний обсяг
загальнодидактичних надбань щодо цього питання: філософські основи
міжособистісної взаємодії студіювали (В. Андрущенко, С. Артур, М. Бахтін,
В. Біблер, О. Бодальов, В. Кемеров, В. Кремень та ін.), евристична сутність
навчальної взаємодії (І. Бех, А. Бойко, С. Гончаренко, В. Кан-Калик, В. Сухомлинський та ін.), поняття і структура педагогічної комунікації
(Н. Бутенко, М. Заброцький, С. Левченко та ін.), формування комунікативної
культури педагога (Н. Волкова, Т. Голанд, Т. Гоффманн, А. Капська та ін.). |
Опис: | Семеновська Л. А., Кікто С. М. Діалогічна навчальна взаємодія як дидактичний феномен // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 72-74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17965 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|