DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19936

Назва: Ергономізація навчально-предметного середовища як фактор інтенсифікації освітнього процесу в НУШ
Автори: Починок, Є.А.
Слинько, Н.В.
Ключові слова: ергономізація
освітній процес
освітній простір
інноваційне освітнє середовище
інтенсифікація процесу навчання
ергономічні принципи освітнього середовища
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі інтенсифікації процесу навчання шляхом оптимізації ергономічних характеристик навчально-предметного середовища. Проаналізовано наукові підходи до створення інноваційного освітнього середовища Нової української школи шляхом детермінації його ключових педагогічних та ергономічних принципів. Інтеграція України в європейський простір вимагає докорінної зміни усіх сфер: соціально-економічної, політичної, фінансової, культурної, духовної. Реформування освіти у цьому контексті є одним із найсуперечливіших та найважливіших питань. У сучасному інформаційному суспільстві вона стає рушійною силою розвитку особисті, яка відзначається гнучкістю та критичністю мислення, творчістю та самостійністю діяльності, здатністю адаптуватися до відповідних цивілізаційних форм.
Опис: Починок Є. А., Слинько Н. В. Ергономізація навчально-предметного середовища як фактор інтенсифікації освітнього процесу в НУШ // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : Сімон, 2019. С. 104-115.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19936
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf237,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок