DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(28) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22926

Назва: Естетична компетентність здобувачів вищої педагогічної освіти: cтруктурно-функціональна модель
Автори: Жуйсюе, Чжао
Ключові слова: заклад вищої освіти
концепція
компетентнісний підхід
компетентність
професійна компетентність
освітній процес
структурно-функціональна модель
система
хореографія
мистецтво
естетика
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто структурно-функціональну модель формування естетичної компетентності майбутніх педагогів засобами хореографічного мистецтва як систему, яка забезпечує ефективність цього процесу. Естетичну компетентність потрактовано як складову загальнокультурної підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти. Проаналізовано компонентну структуру педагогічної моделі, виокремлено основні її блоки – цілевизначення, базовий, організаційний, реалізаційний, рефлексивний та розкрито їхнє змістове наповнення. Обґрунтовано функціональні взаємозв’язки між структурними складовими моделі.
Опис: Жуйсюе Ч. Естетична компетентність здобувачів вищої педагогічної освіти: cтруктурно-функціональна модель // Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослихімені Івана ЗязюнаНАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава; Київ, 2023. Вип. 28. С. 101-113.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22926
Розташовується у зібраннях:2023(28)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf415,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок