DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12511
|
Назва: | Гуманістичні ідеї музичного навчання і виховання учнів періоду становлення авторитаризму (20–50-і роки ХХ ст.) |
Автори: | Горбенко, С.С. |
Ключові слова: | гуманістичні погляди музична культура естетизація авторитаризм види музичної діяльності освітній процес музичні явища |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються гуманістичні ідеї деяких вітчизняних діячів культури і освіти стосовно музичного навчання і виховання учнів у закладах загальної середньої освіти. У контексті зазначеної теми статті аналізуються погляди Б. Асаф’єва, П. Козицького, Л. Кулаковського, Я. Мамонтова, Я. Полфьорова, С. Сірополка, Я. Чепіги. Їх ідеї базувались на власних обізнаності та спостереженнях і відображали такі напрямки, як процес сприйняття творів музичного мистецтва, накопичення учнями слухових уявлень, вражень і навичок; виховання культурного слухача, емоційної чутливості, знаходження в музиці певних життєвих явищ, врахування індивідуальних особливостей кожної дитини тощо. |
Опис: | Горбенко С. С. Гуманістичні ідеї музичного навчання і виховання учнів періоду становлення авторитаризму (20–50-і роки ХХ ст.) / Лі Ліцюань // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 19. – C. 104-113. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12511 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|