DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18470

Назва: Дебати як метод розвитку критичного мислення майбутнього вчителя географії
Автори: Стобород, Н.
Ключові слова: дебати
критичне мислення
майбутній вчитель географії
вища школа
професійні компетентності
розвиток критичного мислення
освітній процес
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах трансформації професійної підготовки у вищій школі в Європі, і в Україні зокрема, зростають вимоги до формування професійних компетентностей майбутніх фахівців. Сьогодення потребує від них не тільки конкурентоспроможності, креативності, знаходження нестандартних рішень професійних завдань, але й насамперед, розвитку критичного мислення. В умовах переходу до інформаційного суспільства вагомого значення набуває запровадження в освітній процес вищої школи технології розвитку критичного мислення майбутнього фахівця, яка спрямована не тільки на підвищення ефективності навчання і якості знань, але й на формування аналітичних суджень щодо отриманої інформації, допитливості та інтелектуальної активності студента. Формування вимог до професійної підготовки вчителя, і вчителя географії зокрема, завжди було в центрі уваги науковців і педагогів-практиків. Це складний процес, на який впливають як об’єктивні, так і суб’єктивні фактори: стрімкий розвиток науки, техніки, освітніх технологій, цифровізація соціального і професійного буття, процеси глобалізації і проблеми сталого розвитку, визначення людини як суб’єкта науки, культури, історії та життєтворчості.
Опис: Стобород Н. Дебати як метод розвитку критичного мислення майбутнього вчителя географії // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 326-328.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18470
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
123.pdf165,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок