|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18470
|
Назва: | Дебати як метод розвитку критичного мислення майбутнього вчителя географії |
Автори: | Стобород, Н. |
Ключові слова: | дебати критичне мислення майбутній вчитель географії вища школа професійні компетентності розвиток критичного мислення освітній процес |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах трансформації професійної підготовки у вищій школі в Європі,
і в Україні зокрема, зростають вимоги до формування професійних компетентностей
майбутніх фахівців. Сьогодення потребує від них не тільки конкурентоспроможності,
креативності, знаходження нестандартних рішень професійних завдань, але й
насамперед, розвитку критичного мислення.
В умовах переходу до інформаційного суспільства вагомого значення набуває
запровадження в освітній процес вищої школи технології розвитку критичного мислення
майбутнього фахівця, яка спрямована не тільки на підвищення ефективності навчання і
якості знань, але й на формування аналітичних суджень щодо отриманої інформації,
допитливості та інтелектуальної активності студента.
Формування вимог до професійної підготовки вчителя, і вчителя географії
зокрема, завжди було в центрі уваги науковців і педагогів-практиків. Це складний
процес, на який впливають як об’єктивні, так і суб’єктивні фактори: стрімкий розвиток
науки, техніки, освітніх технологій, цифровізація соціального і професійного буття,
процеси глобалізації і проблеми сталого розвитку, визначення людини як суб’єкта науки,
культури, історії та життєтворчості. |
Опис: | Стобород Н. Дебати як метод розвитку критичного мислення майбутнього
вчителя географії // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 326-328. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18470 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|