DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми професія
Відображення результатів від 1 до 18 із 18
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2011 | LEADER AS PROFESSION | Базилевич, О. |
2015 | Акмеологічний підхід у процесі професійно‐творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи | Міненок, А.О. |
2015 | Головні підходи до аналізу феномену професійного розвитку особистості | Ткаченко, А.В. |
2022 | Застосування віммельбухів в процесі ознайомлення дошкільників з професійною діяльністю дорослих | Дубовик, Ю.О. |
2021 | Застосування комп’ютерних ігор в процесі ознайомлення дітей дошкільного віку з професіями | Лукашова, Ю.О.; Дубовик, Ю.О. |
2018 | Інноваційні підходи у поєднанні етнодизайном при підготовці сучасних спеціалістів з професії «Кравець» | Полішко, Ю.С. |
2021 | Калейдоскоп професій. Використання комп’ютерних ігор у процесі ознайомлення дошкільників з професіями | Дубовик, Ю.О. |
2017 | Образ учителя очима сучасних дітей | Задьор, А. |
2008 | Поняття і сутність фахової компетентності | Копанцева, Л.М. |
2017 | Професійне самовизначення школярів у працях британських учених | Тименко, М. |
2016 | Професійний статус педагога: історія та сучасність | Гнізділова, О.А. |
2021 | Психолого-педагогічний аспект профорієнтаційної роботи у закладі освіти | Флярковська, О.В. |
2019 | Реалізація принципу гендерної рівності у процесі формування уявлень у дітей дошкільного віку про професії дорослих | Лукашова, Ю.О.; Дубовик, Ю.О. |
2017 | Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності | Коваленко, М.В. |
2019 | Саногенне мислення – основа професійного вибору особистості | Сайко, Н.О. |
2021 | Студент ХХІ століття: специфіка професійного самовизначення | Савінова, М. |
2008 | Фактори вибору професії | Теслюк, М.Г. |
2023 | Формування уявлень про професії у дітей дошкільного віку | Дубовик, Ю.О. |
Відображення результатів від 1 до 18 із 18
|