DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10504
|
Назва: | Професійний статус педагога: історія та сучасність |
Автори: | Гнізділова, О.А. |
Ключові слова: | професійний статус педагог престиж вчитель професія |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблему зниження престижу вчительської професії в сучасному суспільстві. Виявлено залежність професійного статусу вчителя від розвитку і пріоритетів суспільства. Встановлено, що на формування професійного статусу вчителя впливає стимулювання та заохочення педагогів державою та шкільною адміністрацією за сумлінне виконання професійних обов’язків і якісні показники роботи, формування позитивного образу вчителя у ЗМІ, поліпшення фінансування освітньої галузі, соціально-побутових умов, матеріального забезпечення, рівня захищеності вчителів, відображення в мас-медіа значимості результатів діяльності педагогів. Розквітом професійного статусу вчителя, вважаємо, була друга половина ХХ століття. Саме вивчення, узагальнення та актуалізація педагогічно цінного досвіду 50-80 років ХХ ст. сприятиме розвитку професійного статусу вчителя в сучасних умовах і підвищення престижу педагогічної професії. |
Опис: | Гнізділова О. А. Професійний статус педагога: історія та сучасність / О. А. Гнізділова // Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти : зб. наук. праць / [ за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Н. В. Ковалевська]. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 3. – С. 22-30. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10504 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|