DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2019 (3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15515

Назва: Реалізація принципу гендерної рівності у процесі формування уявлень у дітей дошкільного віку про професії дорослих
Автори: Лукашова, Ю.О.
Дубовик, Ю.О.
Ключові слова: гендер
гендерна рівність
дошкільний вік
дошкільник
професії
гендерні стереотипи
ознайомлення з працею дорослих
професія
стать
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється проблема впливу гендерних стереотипів сформованих у суспільстві, на формування уявлень про розподіл професійних ролей між представниками різних статей. Наведено причини появи гендерних стереотипів у виборі професійної діяльності. Наголошується на необхідності застосування принципу гендерної лояльності та гендерної рівності у процесі формування уявлень про професії у дітей дошкільного віку. Запропоновано форми і методи виховної роботи, які доцільно застосовувати у ЗДО з метою збагачення уявлень дітей про розподіл праці й соціальних ролей з позицій статі.
Опис: Лукашова Ю. О. Реалізація принципу гендерної рівності у процесі формування уявлень у дітей дошкільного віку про професії дорослих / Ю. О. Лукашова // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. – Полтава: ФОП Цьома С.П., 2019. Вип. 3. – С. 111-118.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15515
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2019 (3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
25.pdf336,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок