|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Перегляд зібрання "2022(29)" за групою - Заголовки
Відображення результатів від 21 до 40 із 40
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2022 | Особливості методики викладання освітніх компонентів художньо-дизайнерського спрямування майбутнім здобувачам вищої освіти | Гриценко, Л.О.; Срібна, Ю.А. |
2022 | Особливості навчання бігу та основ техніки з легкої атлетики | Мороз, Ф.В.; Гавришко, С.Г. |
2022 | Підготовка майбутніх вихователів до морально-етичного виховання дошкільників засобами мистецтва | Ларіна, І.О.; Давидова, М.О.; Доля, Ю.В. |
2022 | Принципи, методи, форми та види організації студентського самоврядування університетів України XIX - початку ХХ століття | Мокляк, В.М. |
2022 | Професійна культура і компетентність майбутніх офіцерів: взаємозалежність та провідні складники | Оніпко, В.В. |
2022 | Психолого-педагогічні особливості спортивної діяльності спортсменів водних видів спорту | Кравченко, І.П.; Фесенко, Л.П.; Кравченко, Р.А. |
2022 | Ресурсно-орієнтована методика розвитку лідерської компетентності учителів предмета "Захист України" | Бородай, Е.М.; Кононец, Н.В.; Гуз, К.Ж.; Костевський, О.Е. |
2022 | Самооцінювання освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти | Рєзнік, С.Д. |
2022 | Система природоохоронного виховання майбутніх учителів біології у ЗВО | Дяченко-Богун, М.М.; Кузьменко, Г.М.; Большая, О.В. |
2022 | Сутнісна характеристика культуротворчої діяльності вищої освіти | Гордієнко, С.Г.; Шередека, Г.В. |
2022 | Сутність та структура естетичної культури майбутніх учителів музики | Вишневецька, М.В. |
2022 | Термінологічний аналіз педагогічної сутності основних категорій і понять з проблеми духовно-морального виховання молоді ( за спадщиною Г. Ващенка) | Петренко, Л.М. |
2022 | Узагальнення ідей та інтерпретація досвіду науково-педагогічної діяльності В. Сидоренка у контексті інноваційного розвитку сучасної вищої технологічної освіти | Савченко, А.П. |
2022 | Фітоіндикаційні дослідження як засіб формування біологічних знань учнів з природничих предметів у старшій школі | Тислюк, К.Д.; Дяченко-Богун, М.М. |
2022 | Формування готовності особистості до сталого споживання | Бульченко, Д.В.; Тодорова, І.С. |
2022 | Формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології | Біда, О.А.; Чичук, А.П.; Кучай, О.В.; Гончарук, В.В.; Кучай, Т.П. |
2022 | Формування мовленнєвої компетентності старшокласників в умовах неформальної освіти | Павленко, О.І. |
2022 | Формування пізнавальної діяльності в учнів з особливими освітніми потребами під час науково-дослідної роботи на уроках природничого циклу | Баранник, Н.В.; Дяченко-Богун, М.М. |
2022 | Формування трансверсальних компетентностей в іншомовній професійній підготовці майбутніх педагогів: нормативно-законодавчі аспекти | Степаненко, Л.М.; Попова, Л.М. |
2022 | Цикл диригентсько-хорових дисциплін у системі фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта | Багрій, Т.Є. |
Відображення результатів від 21 до 40 із 40
|