DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19316
|
Назва: | Фітоіндикаційні дослідження як засіб формування біологічних знань учнів з природничих предметів у старшій школі |
Автори: | Тислюк, К.Д. Дяченко-Богун, М.М. |
Ключові слова: | екологічне виховання фітоіндикація пізнавальна діяльність дослідження забруднення довкілля |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується значення екології, екологічних досліджень, природоохоронного виховання
учнів старшої школи. Розкривається суть фітоіндикаційних досліджень та їх місце в навчальновиховному процесі. Акцентується увага на тому, що сьогодні, як ніколи раніше, людство стоїть перед
необхідністю змінити своє ставлення до природи та забезпечити належне виховання та навчання
нового покоління. Основою як національного, так і світового розвитку суспільства має бути гармонія
людини і природи. Тому формування в учнів біологічних та екологічних знань є дуже важливим
аспектом сьогодення. Робота з учнями в цій сфері базується на практичному застосуванні отриманих
знань. Від того, наскільки глибоко усвідомлять учні потребу дбайливого, бережливого ставлення до
природи як національного суспільного багатства, вмітимуть передбачати наслідки своєї поведінки, а
також дії інших людей у природі, спиратися на глибоко наукові знання при виборі рішень стосовно
природи у процесі своєї трудової діяльності, істотною мірою залежатиме майбутнє людства. Це все
можна розглядати з дітьми на засіданнях елективних курсів. Це допоможе учням визначати сучасний
екологічний стан атмосфери, знайомити з джерелами забруднення повітряного середовища,
дізнаватись про різні фітоіндикаційні методики, що застосовуються для оцінки забруднення
повітряного середовища. |
Опис: | Тислюк К. Д., Дяченко-Богун М. М. Фітоіндикаційні дослідження як засіб формування біологічних
знань учнів з природничих предметів у старшій школі // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 225-229. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19316 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|