DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19291
|
Назва: | Особливості методики викладання освітніх компонентів художньо-дизайнерського спрямування майбутнім здобувачам вищої освіти |
Автори: | Гриценко, Л.О. Срібна, Ю.А. |
Ключові слова: | методика методика викладання освітній компонент художня діяльність дизайнерська діяльність здобувачі вищої освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто методичні аспекти викладання освітніх компонентів художньо-дизайнерського
спрямування майбутнім здобувачам вищої освіти. Зазначено, що у структурі педагогічної підготовки
художньо-дизайнерського спрямування майбутніх здобувачів вищої освіти науковці зазвичай
виокремлюють підсистему «вчитель» і «художник». Виявлено, що при викладанні освітніх компонентів
художньо-дизайнерського спрямування майбутніх здобувачів вищої освіти мають бути створені й
реалізовані такі методично-педагогічні умови, які сприяли б інтеграції в єдине ціле всіх компонентів
художньо-дизайнерської діяльності. Акцентовано на тому, що вміння комплексного застосування
знань, їх синтезу, перенесення ідей і методів з однієї науки в іншу лежить в основі творчого підходу до
наукової, інженерної, художньо-дизайнерської діяльності майбутніх здобувачів вищої освіти в сучасних
умовах науково-технічного прогресу. Методичні аспекти художньо-дизайнерського спрямування
відображають взаємозв’язок із зображальною, образотворчою діяльністю, а також графічними
здібностями та дозволяють виділити такі освітні компоненти: мотиваційний, когнітивний,
процесуальний і рефлексивний. Застосування технологій проектного навчання у процесі художньодизайнерської підготовки майбутніх здобувачів вищої освіти стимулюватиме когнітивний і творчий
розвиток особистості, сприятиме підвищенню мотивації майбутніх здобувачів вищої освіти щодо
вдосконалення художньо-дизайнерських знань, виробленню в них важливих якостей, формуванню
здатності конструктивно вирішувати будь-які ситуації у подальшому. |
Опис: | Гриценко Л. О., Срібна Ю. А. Особливості методики викладання освітніх компонентів
художньо-дизайнерського спрямування майбутнім здобувачам
вищої освіти // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 97-105. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19291 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|