DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19311
|
Назва: | Самооцінювання освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти |
Автори: | Рєзнік, С.Д. |
Ключові слова: | внутрішній аудит самооцінювання моніторинг забезпечення якості освіти внутрішня система забезпечення якості освіти рівень освітньої діяльності факторнокритеріальна модель стратегія розвитку закладу |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Із метою забезпечення надання якісних освітніх послуг в закладі загальної середньої освіти
необхідно систематично визначати позитивні і негативні чинники, які впливають на функціонування
закладу, проводити комплексне вивчення – самооцінювання освітньої діяльності. Саме систематичне
відстеження результатів і їх корегування сприяють ефективному стратегічному розвитку закладу
освіти та побудові внутрішньої системи якості освіти. В статті проаналізовано алгоритм проведення
самооцінювання освітньої діяльності, які заклади загальної середньої освіти проводили 1 раз на 10
років перед проходженням атестації закладу освіти, не залучаючи до його проведення всіх учасників
освітнього процесу, суб’єктивно оцінюючи управлінські процеси і демонструючи виключно формальне
ставлення до його проведення. На сучасному етапі заклади загальної середньої освіти зобов’язані
створити і забезпечити функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, яка
передбачає проведення щорічного самооцінювання освітньої діяльності, проте технології та
інструментарій внутрішнього моніторингу відсутній. Враховуючи, що кожен заклад загальної середньої
освіти має розробити власний алгоритм оцінювання всіх процесів освітньої діяльності, представлено
орієнтовний перелік заходів внутрішнього моніторингу та інструментарій, а саме факторнокритеріальну модель, за допомогою яких об’єктивно можна оцінити освітню діяльність закладу освіти.
Результати самооцінювання - дієвий інструмент, щоб перевірити правильність заданого курсу розвитку
закладу загальної середньої освіти та внести корективи в стратегію розвитку закладу заради
підвищення рівня якості надання освітніх послуг. |
Опис: | Рєзнік С. Д. Самооцінювання освітньої діяльності закладу загальної
середньої освіти // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 199-205. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19311 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|