DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми педагог

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 116 до 135 із 264
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Педагог початкової освіти в глобальних викликах інформаційного суспільстваФедій, О.Андр.
2020Педагогічна діагностика дитячої обдарованостіКлименко, П.А.
2022Педагогічна діяльність М. Андрієвського у контексті інноваційного та євроінтеграційного розвитку української соціально-педагогічної практики (до 100-річчя з дня народження)Токуєва, Н.
2020Педагогічна ідея материнської школи у спадщині Я. А. КоменськогоГончаренко, В.О.
2008Педагогічна майстерність – особистісно центрована діяльністьЗязюн, І.А.
2014Педагогічна підтримка дитиниПінчук, А.М.
2015Педагогічна підтримка у професійній підготовці майбутнього вчителяСоловйова, Н.С.
2008Педагогічна спадщина А. Макаренка у контексті морально-правової відповідальності особистості педагогаВасянович, Г.П.
2019Педагогічна спадщина Г. Г. Ващенка у підготовці вчителів ХХІ століття (присвячено 140-річчю з дня народження педагога)Шкарупа, А.
2019Педагогічна спадщина М. Остроградського в контексті модернізації освіти УкраїниСеменовська, Л.А.
2019Педагогічна сутність і структура професійної рефлексії викладачів (за поглядами В. Сухомлинського)Цимбаліста, О.
2021Педагогічна творчість як фактор самореалізації особистості педагогаЗдір, М.С.
2011Педагогічна техніка вчителя у контексті ідей А.С. МакаренкаДобридень, А.В.
2020Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського в сучасностіТкач, М.О.
2016Педагогічні ідеї та досягнення педагога-новатора В. Ф. ШаталоваПетренко, Т.В.
2021Педагогічні ідеї у спадщині К. Д. УшинськогоЄвлахова, С.
2021Педагогічні ідеї Якова Феофановича ЧепігиГончаренко, В.
2020Педагогічні погляди В.О. Сухомлинського на постать вчителяБондаренко, В.П.
2020Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчанняКарпенко, С.В.
2012Педагогічні умови гуманізації відносин між педагогами школи-інтернату та вихованцями-сиротамиЦибулько, Л.Г.
Відображення результатів від 116 до 135 із 264
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок