DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13803
|
Назва: | Педагогічна діагностика дитячої обдарованості |
Автори: | Клименко, П.А. |
Ключові слова: | освіта педагогічний процес дитина обдарована дитина діагностика обдарованості діагностика дитячої обдарованості педагог батьки |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Для будь якої держави обдаровані діти є безцінним надбанням, адже успішна
реалізація таланту людини є запорукою економічного та соціального розвитку країни.
Кожна особа обдарована, але у певній сфері діяльності, тому основним завданням
педагога є вчасне діагностування сфери обдарованості дитина. Адже правильний
розвиток здібностей дає можливість людині в майбутньому успішно обрати професію та
реалізуватися, що є важливим у сучасному світі. Завдяки цьому країна буде забезпечена
гарними спеціалістами в різних сферах діяльності. Більшість сучасних педагогів вважають, що діагностика дитячої обдарованості
це виключно психологічна проблема. Проте сьогоденна освіта спрямована на особистісно
зорієнтований підхід і розглядає діагностику дитячої обдарованості як невід’ємну
частину педагогічного процесу. |
Опис: | Клименко П. А. Педагогічна діагностика дитячої обдарованості / П. А. Клименко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 179-181. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13803 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|