DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13803

Назва: Педагогічна діагностика дитячої обдарованості
Автори: Клименко, П.А.
Ключові слова: освіта
педагогічний процес
дитина
обдарована дитина
діагностика обдарованості
діагностика дитячої обдарованості
педагог
батьки
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Для будь якої держави обдаровані діти є безцінним надбанням, адже успішна реалізація таланту людини є запорукою економічного та соціального розвитку країни. Кожна особа обдарована, але у певній сфері діяльності, тому основним завданням педагога є вчасне діагностування сфери обдарованості дитина. Адже правильний розвиток здібностей дає можливість людині в майбутньому успішно обрати професію та реалізуватися, що є важливим у сучасному світі. Завдяки цьому країна буде забезпечена гарними спеціалістами в різних сферах діяльності. Більшість сучасних педагогів вважають, що діагностика дитячої обдарованості це виключно психологічна проблема. Проте сьогоденна освіта спрямована на особистісно зорієнтований підхід і розглядає діагностику дитячої обдарованості як невід’ємну частину педагогічного процесу.
Опис: Клименко П. А. Педагогічна діагностика дитячої обдарованості / П. А. Клименко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 179-181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13803
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
64.pdf144,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок