|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18001
|
Назва: | Педагогічна творчість як фактор самореалізації особистості педагога |
Автори: | Здір, М.С. |
Ключові слова: | педагог педагогічна творчість творчість особистість вчитель |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Творчість є суттєвою характеристикою властивості людини.
Дослідженням сутності творчості, умов її розвитку, впливу на формування
особистості та її самореалізацію займались і займаються різні науки, у тому
числі філософія, соціологія, психологія та педагогіка. Основними категоріями
проблеми творчості взагалі та педагогічної творчості, зокрема, є: «творчість»,
«творча особистість», «педагогічна творчість», «творча особистість учителя».
Творчість – це продуктивна людська діяльність, здатна породжувати
якісно нові матеріальні та духовні цінності суспільного значення. За
психологічним словником, творчість – це діяльність, результатом якої є
створення нових матеріальних і духовних цінностей.
Поняття «педагогічна творчість» розуміється як діяльність педагога, що
спрямована на досягнення максимально можливого пізнавального, виховного й
розвивального результату під час навчання школярів. В. Сухомлинський
зазначає: «Педагогічна творчість – це бачення людиною свого внутрішнього
світу, передусім свого розуму, свого напруження інтелектуальних сил, свого
розуміння й творення краси в наслідках своєї праці, своїх зусиль». |
Опис: | Здір М. С. Педагогічна творчість як фактор самореалізації особистості педагога // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 149-151. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18001 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|