DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14010
|
Назва: | Педагогічна сутність і структура професійної рефлексії викладачів (за поглядами В. Сухомлинського) |
Автори: | Цимбаліста, О. |
Ключові слова: | професійна рефлексія Сухомлинський Василь Олександрович викладач педагог рефлексія книга «Серце віддаю дітям» рефлексивна діяльність майбутній фахівець |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Забезпечення високого рiвня професiйних компетентностей, безперервний професiйний
розвиток педагогiчного працiвника, який готує майбутнього фахiвця, регламентовано Законами
України «Про вищу освiту» (2014 р.), «Про освiту» (2017 р.), «Нацiональною доктриною розвитку
освiти України у ХХI столiттi». Сучасна ситуацiя актуалiзує потреби соцiуму в компетентних
викладачах, педагогах майстрах, якi здатнi до критичного аналiзу, дiагностики та корекцiї власної
педагогiчної дiяльностi, оцiнки педагогiчного досвiду – успiшного оволодiння професiйною
рефлексiєю в системi методичної роботи.
Аналiз останнiх джерел i публiкацiй продемонстрував, що рефлексiя взагалi та професiйна
зокрема є предметом дослiдження багатьох вiтчизняних та зарубiжних учених (В. Бажанов,
Л. Лебедик, А. Огурцов, I. Семенов, В. Стрельнiков, В. Сухомлинський 10], В. Швирев
та iн.). |
Опис: | Цимбаліста О. Педагогічна сутність і структура професійної рефлексії
викладачів (за поглядами В. Сухомлинського) / О. Цимбаліста // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 180-183. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14010 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|