DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми змішане навчання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 3 до 22 із 44
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Students’ cross-cultural communication as a key component in foreign language blended learning withing EuropeByndas, O.; Біндас, О.
2021Веб-квест як засіб підготовки майбутніх учителів фізичної культури до умов змішаного навчанняДаниско, О.В.; Корносенко, О.К.; Бондаренко, В.В.
2018Використання інноваційного потенціалу моделі «перевернутий клас» у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.
2023Використання онлайн-дошки під час змішаних занятьАкулов, С.Ф.
2019Використання систем дистанційного та змішаного навчання під час вивчення алгебри та початків аналізу в профільній старшій школіКравченко, В.Г.
2022Візуалізація самостійної роботи студентів-юристів в умовах змішаного навчанняСокіл, А.А.
2022Дидактичний потенціал формувального оцінювання як інструменту професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.
2022Дидактичні умови застосування технологій змішаного навчання на уроках математикиКаун, В.В.
2023Дистанційне майбутнє освітнього простору в контексті змішаного навчанняПавлюченко, І.
2021Діяльнісний підхід у процесі реалізації змішаного навчання майбутніх юристівСокіл, А.
2018Змішане навчання - тренд сучасної вищої освітиПроцай, Л.П.
2023Змішане навчання у викладанні англійської мови для студентів філологічних спеціальностейМельник, А.І.
2021Інноваційні технології навчання особового складу у військових колективахСтрельніков, В.Ю.
2020Інструменти оцінювання в контексті інформатизації вищої освітиДаниско, О.Д.
2022Комунікативний підхід у процесі реалізації змішаного навчання майбутніх юристів в коледжіСокіл, А.А.
2021Концептуалізація компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури та спорту в контексті змішаного навчанняПивовар, Н.М.; Хілінська, Т.В.; Ганчева, К.; Сілаєв, В.; Прилуцький, М.Д.; Баштовенко, О.А.; Вовк, А.В.; Синиця, С.В.; Синиця, Т.О.; Момот, О.О.; Свєртнєв, О.А.; Хижняк, О.О.; Даниско, О.В.; Звєкова, В.; Ярчук, Г.; Корносенко, О.К.; Бардінова, А.О.
2020Огляд типів змішаного навчання (blended learning) в сучасному освітньому просторі в межах класичного університетуКовінько, К.В.
2021Онлайн-тренінг як одна з ефективних форм змішаного навчання майбутніх юристів у закладах фахової передвищої освітиСокіл, А.А.
2021Організаційні форми (структури) змішаного навчання як потужні засоби впливу на формування правової компетентності у майбутніх менеджерів з управління закладом освіти в умовах магістратуриБардінова, А.О.
2023Організаційно-педагогічні умови використання веборієнтованих технологій на уроках інформатики у навчанні старшокласників закладів середньої освітиКаун, В.
Відображення результатів від 3 до 22 із 44
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок