|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми викладач
Відображення результатів від 80 до 99 із 108
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2014 | Розвиток партнерських взаємин між викладачами і студентами на кафедрі ВНЗ ІІІ-ІУ рівня акредитації | Оніпко, В.В. |
2020 | Розвиток проєктувальної майстерності викладача закладу вищої освіти | Стрельніков, В.Ю. |
2020 | Розвиток професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти | Лебедик, Л.В. |
2020 | Роль авторитету та іміджу у професійній діяльності викладачів закладів вищої медичної освіти | Донець, І.М.; Григоренко, А.С. |
2017 | Роль викладача у професійній адаптації студентів-першокурсників | Корчан, Н.О. |
2019 | Роль викладача у профілактиці втоми студентів-першокурсників під час адаптації до навчання | Корчан, Н.О. |
2021 | Самоосвіта викладача як запорука підвищення професійної педагогічної майстерності | Шара, С.О. |
2023 | Світогляд «типового» європейського студента другої половини ХХ століття в романі Робера Мерля «За склом» | Цебрій, І.В. |
2008 | Складові професійної компетентності викладача природничих дисциплін у вищій школі | Сердюк, О.Г.; Сердюк, О.І. |
2017 | Специфіка соціалізації студентів-переселенців у навчальному колективі | Ткаченко, А.В.; Жданова-Неділько, О.Г. |
2021 | Специфіка суб’єкт-суб’єктних відносин викладача і студента у педагогічному процесі вишу | Ярошенко, І. |
2013 | Співпраця "викладач-студент" при дослідженні лучних фітоценозів | Орлова, Л.Д.; Бутенко, Я.В. |
2019 | Способи розвитку методичної компетентності викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти | Гриженко, В.В. |
2021 | Ставлення викладачів до впроваження змішаного навчання у процес професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури: емпіричний аналіз | Даниско, О.В.; Семеновська, Л.А. |
2020 | Створення інклюзивного освітнього середовища ЗВО як реалізація нової суспільної філософії | Новік, С.М.; Момот, О.О.; Шостак, Є.Ю. |
2017 | Стратегії самоосвіти майбутнього викладача філологічних дисциплін | Шерстюк, Л. |
2015 | Суб’єкт-суб’єктні відносини як основа реалізації сучасної парадигми вищої освіти в Україні | Хоменко, А.В. |
2020 | Сутнісно-змістова характеристика поняття «толерантність» як професійної якості викладача вищого закладу освіти | Бабенко, І.В.; Кузьменко, Г.М. |
2015 | Сучасний викладач та інноваційні технології | Левіна, І.В. |
2019 | Творчі проекти як засіб формування професійних компетентностей майбутнього хореографа | Медвідь, Т.А. |
Відображення результатів від 80 до 99 із 108
|