DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(64) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5584
|
Назва: | Суб’єкт-суб’єктні відносини як основа реалізації сучасної парадигми вищої освіти в Україні |
Автори: | Хоменко, А.В. |
Ключові слова: | вища школа сучасна парадигма вищої освіти процес виховання модернізація викладач студент суб’єкт-суб’єктні відносини міжособистісне взаєморозуміння |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | На базі сучасних досягнень педагогічної науки обґрунтовано суб’єкт-суб’єктні відносини як основу реалізації сучасної парадигми вищої освіти в Україні; визначено їх сутність та умови ефективного функціонування; розкрито специфіку міжособистісного взаєморозуміння викладача і студента в процесі суб’єкт-суб’єктної взаємодії. |
Опис: | Хоменко А. В. Суб’єкт-суб’єктні відносини як основа реалізації сучасної парадигми вищої освіти в Україні / А. В. Хоменко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 64. – С. 66–74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5584 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(64)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|