DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(64) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5584

Назва: Суб’єкт-суб’єктні відносини як основа реалізації сучасної парадигми вищої освіти в Україні
Автори: Хоменко, А.В.
Ключові слова: вища школа
сучасна парадигма вищої освіти
процес виховання
модернізація
викладач
студент
суб’єкт-суб’єктні відносини
міжособистісне взаєморозуміння
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): На базі сучасних досягнень педагогічної науки обґрунтовано суб’єкт-суб’єктні відносини як основу реалізації сучасної парадигми вищої освіти в Україні; визначено їх сутність та умови ефективного функціонування; розкрито специфіку міжособистісного взаєморозуміння викладача і студента в процесі суб’єкт-суб’єктної взаємодії.
Опис: Хоменко А. В. Суб’єкт-суб’єктні відносини як основа реалізації сучасної парадигми вищої освіти в Україні / А. В. Хоменко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 64. – С. 66–74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5584
Розташовується у зібраннях:2015(64)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Khomenko.pdf272,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок