DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14571
|
Назва: | Роль викладача у профілактиці втоми студентів-першокурсників під час адаптації до навчання |
Автори: | Корчан, Н.О. |
Ключові слова: | викладач профілактика втома студенти студенти-першокурсники адаптація навчання роль викладача |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Досліджуючи питання адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі можна зазначити, що адаптаційний період, який починається з перших днів навчання є дуже важливим етапом, адже саме в цей час відбувається «активне, творче пристосування студентів нового прийому до умов вищої школи, в процесі якого в студентів формуються оптимальні взаємини, покликання до обраної професії, раціональний колективний режим праці та побуту» [2]. Тому дане питання є досить актуальним у наш час.
Професіоналізм викладача вищого навчального закладу виявляється в умінні на основі аналізу педагогічних ситуацій бачити і формулювати педагогічні завдання та знаходити оптимальні способи їх розв’язання. Одним із таких завдань є створення оптимальних умов навчання, особливо для студентів першокурсників, метою якого постає питання полегшення процесу адаптації до навчання та нового статусу студента, зокрема. |
Опис: | Корчан Н. Роль викладача у профілактиці втоми студентів-першокурсників під час адаптації до навчання / Н. Корчан // Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи: матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф. / за заг. ред. О. О. Момот, Ю. В. Зайцевої, Ю. В. Солохи та ін. – Полтава : Сімон, 2019. – С. 57-61. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14571 |
Розташовується у зібраннях: | Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|