DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17611

Название: Сутнісно-змістова характеристика поняття «толерантність» як професійної якості викладача вищого закладу освіти
Авторы: Бабенко, І.В.
Кузьменко, Г.М.
Ключевые слова: толерантність
професійна якість
викладач
вищий педагогічний навчальний заклад
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено аналіз сутності поняття «толерантність», проаналізовано толерантність як професійну якість викладача вищого навчального закладу, визначено її структурні компоненти. Автор спирається на думку, що ключовими конструктами толерантності особистості є: толерантність як протилежність егоїзму та егоцентризму; толерантність як терпимість до оточуючих людей; толерантність як шлях до добра, істини й співчуття; толерантність і норма (почуття міри) як складові частини традиційної культури. Аналізується специфіка особистісного, когнітивного, емоційного й поведінкового компонентів толерантності
Описание: Бабенко І., Кузьменко Г. Сутнісно-змістова характеристика поняття «толерантність» як професійної якості викладача вищого закладу освіти. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 5-8.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17611
Appears in Collections:2020(26)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Babenko.pdf306,46 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback