DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17611

Назва: Сутнісно-змістова характеристика поняття «толерантність» як професійної якості викладача вищого закладу освіти
Автори: Бабенко, І.В.
Кузьменко, Г.М.
Ключові слова: толерантність
професійна якість
викладач
вищий педагогічний навчальний заклад
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз сутності поняття «толерантність», проаналізовано толерантність як професійну якість викладача вищого навчального закладу, визначено її структурні компоненти. Автор спирається на думку, що ключовими конструктами толерантності особистості є: толерантність як протилежність егоїзму та егоцентризму; толерантність як терпимість до оточуючих людей; толерантність як шлях до добра, істини й співчуття; толерантність і норма (почуття міри) як складові частини традиційної культури. Аналізується специфіка особистісного, когнітивного, емоційного й поведінкового компонентів толерантності
Опис: Бабенко І., Кузьменко Г. Сутнісно-змістова характеристика поняття «толерантність» як професійної якості викладача вищого закладу освіти. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 5-8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17611
Розташовується у зібраннях:2020(26)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Babenko.pdf306,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок