DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16202
|
Назва: | Створення інклюзивного освітнього середовища ЗВО як реалізація нової суспільної філософії |
Автори: | Новік, С.М. Момот, О.О. Шостак, Є.Ю. |
Ключові слова: | інклюзія інклюзивна освіта інклюзивне середовище освітнє середовище заклад вищої освіти викладач студент педагог аксіологічний підхід готовність педагога до роботи в інклюзивному клас особистісні цінності |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Розкривається сучасне розуміння інклюзивного середовища. Обстоюється необхідність
формування під час навчання в ЗВО системи цінностей, важливих у інклюзивному середовищі, як
складника готовності майбутнього вчителя до роботи в інклюзивному класі. Аналізуються
особливості розвитку аксіологічних засад професійної діяльності майбутнього педагога в
інклюзивному класі засобами інклюзивного середовища педагогічного ЗВО. |
Опис: | Новік С. М. Створення інклюзивного освітнього середовища ЗВО
як реалізація нової суспільної філософії / С. М. Новік, О. О. Момот, Є. Ю. Шостак // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 157-161. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16202 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|