DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16202

Назва: Створення інклюзивного освітнього середовища ЗВО як реалізація нової суспільної філософії
Автори: Новік, С.М.
Момот, О.О.
Шостак, Є.Ю.
Ключові слова: інклюзія
інклюзивна освіта
інклюзивне середовище
освітнє середовище
заклад вищої освіти
викладач
студент
педагог
аксіологічний підхід
готовність педагога до роботи в інклюзивному клас
особистісні цінності
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Розкривається сучасне розуміння інклюзивного середовища. Обстоюється необхідність формування під час навчання в ЗВО системи цінностей, важливих у інклюзивному середовищі, як складника готовності майбутнього вчителя до роботи в інклюзивному класі. Аналізуються особливості розвитку аксіологічних засад професійної діяльності майбутнього педагога в інклюзивному класі засобами інклюзивного середовища педагогічного ЗВО.
Опис: Новік С. М. Створення інклюзивного освітнього середовища ЗВО як реалізація нової суспільної філософії / С. М. Новік, О. О. Момот, Є. Ю. Шостак // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 157-161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16202
Розташовується у зібраннях:2020(25)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
30.pdf551,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок