DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14995

Назва: Творчі проекти як засіб формування професійних компетентностей майбутнього хореографа
Автори: Медвідь, Т.А.
Ключові слова: презентація
педагогічна технологія
метод проектів
навчально-дослідницька діяльність
викладач
проект стандарту вищої освіти
компетентності
хореограф
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Формування фахових компетентностей майбутніх хореографів передбачає застосування в освітньому процесі інтерактивних методів, ефективним з яких є метод проектів. У статті розкривається сутність поняття «метод проектів», окреслюються його ознаки та умови ефективного застосування. Визначаються загальні та фахові компетентності хореографа, які можуть формуватися у проектній діяльності. Наводяться приклади навчальних проектів з різних фахових дисциплін.
Опис: Медвідь Т. А. Творчі проекти як засіб формування професійних компетентностей майбутнього хореографа / Т. А. Медвідь // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф., (м. Полтава, 7-8 жовт. 2019 р.) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – С. 38-43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14995
Розташовується у зібраннях:Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
МЕДВІДЬ.pdf149,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок