DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми аксіологічний підхід
Відображення результатів від 9 до 21 із 21
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2017 | Методологічні основи формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва | Косінська, Н.Л. |
2017 | Методологічні підходи до дослідження проблеми розвитку інклюзивної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти | Казачінер, О.С. |
2019 | Методологічні підходи до формування творчої педагогічної позиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва | Лі, Хан |
2021 | Методологічні підходи дослідження проблеми розвитку римоірландських традицій у Європейській системі освіти Середньовіччя | Рябокінь, А. |
2018 | Парадигма університетської професійної освіти: ціннісний вимір фахової компетентності | Винничук, Р.В. |
2016 | Педагогічні підходи у формуванні ключових компетентностей майбутніх учителів природничих спеціальностей | Соловей, Л.В. |
2016 | Підготовка майбутніх педагогів початкової школи до соціального виховання учнів засобами естетотерапії: аксіологічний підхід | Степура, Ю.Г. |
2019 | Професійна підготовка майбутніх учителів у республіці Польша: аксіологічний підхід | Біляковська, О.О. |
2019 | Професійний розвиток майбутніх магістрів музичного мистецтва в контексті аксіологічного підходу | Лісовий, В.А. |
2020 | Створення інклюзивного освітнього середовища ЗВО як реалізація нової суспільної філософії | Новік, С.М.; Момот, О.О.; Шостак, Є.Ю. |
2017 | Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності: аксіологічні засади | Багай, Б.М. |
2020 | Формування системи особистісно-професійних цінностей майбутнього управлінця в умовах магістратури | Жданова-Неділько, О.Г. |
2021 | Формування фольклористичної компетенції майбутніх культорологів у процесі фахової підготовки | Князь, О.Г. |
Відображення результатів від 9 до 21 із 21
|