DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13742
|
Назва: | Методологічні підходи до формування творчої педагогічної позиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва |
Автори: | Лі, Хан |
Ключові слова: | творча педагогічна позиція методологічний підхід діяльнісний підхід аксіологічний підхід компетентісний підхід креативний підхід |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено та обґрунтовано методологічні підходи до формування творчої педагогічної позиції майбутніх учителів образотворчого мистецтва: особистісно-діяльнісний, компетентісний, аксіологічний, та креативний. |
Опис: | Лі Хан Методологічні підходи до формування творчої педагогічної позиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / Хан Лі // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 140-145. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13742 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|