DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13742

Назва: Методологічні підходи до формування творчої педагогічної позиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Автори: Лі, Хан
Ключові слова: творча педагогічна позиція
методологічний підхід
діяльнісний підхід
аксіологічний підхід
компетентісний підхід
креативний підхід
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті визначено та обґрунтовано методологічні підходи до формування творчої педагогічної позиції майбутніх учителів образотворчого мистецтва: особистісно-діяльнісний, компетентісний, аксіологічний, та креативний.
Опис: Лі Хан Методологічні підходи до формування творчої педагогічної позиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / Хан Лі // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 140-145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13742
Розташовується у зібраннях:2019(23)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
LEE.pdf728,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок