DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7405
|
Назва: | Підготовка майбутніх педагогів початкової школи до соціального виховання учнів засобами естетотерапії: аксіологічний підхід |
Автори: | Степура, Ю.Г. |
Ключові слова: | аксіологічний підхід засоби естетотерапії, соціальне виховання професійно-педагогічна підготовка ціннісні орієнтації педагогів майбутній вчитель початкова школа естетотерапія |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито теоретико-методологічні засади аксіологічного підходу, визначено особливості його застосування у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів до здійснення соціально-виховного впливу на молодших школярів за допомогою засобів естетотерапії. Автор зауважує, що професійна підготовка майбутніх педагогів школи І ступеня має бути спрямованою на формування пріоритетного відношення студентів до обраного
фаху та до особистості учнів як найвищої цінності. У статті наголошується, що педагог є центральною фігурою суспільних перетворень, адже його соціальна позиція та акмеологічні орієнтації формують адекватне світобачення учнів.
, |
Опис: | Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2016. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7405 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|