DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра початкової і дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7405

Назва: Підготовка майбутніх педагогів початкової школи до соціального виховання учнів засобами естетотерапії: аксіологічний підхід
Автори: Степура, Ю.Г.
Ключові слова: аксіологічний підхід
засоби естетотерапії,
соціальне виховання
професійно-педагогічна підготовка
ціннісні орієнтації педагогів
майбутній вчитель
початкова школа
естетотерапія
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито теоретико-методологічні засади аксіологічного підходу, визначено особливості його застосування у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів до здійснення соціально-виховного впливу на молодших школярів за допомогою засобів естетотерапії. Автор зауважує, що професійна підготовка майбутніх педагогів школи І ступеня має бути спрямованою на формування пріоритетного відношення студентів до обраного фаху та до особистості учнів як найвищої цінності. У статті наголошується, що педагог є центральною фігурою суспільних перетворень, адже його соціальна позиція та акмеологічні орієнтації формують адекватне світобачення учнів. ,
Опис: Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2016.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7405
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Stepura2.pdf248,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок