DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2016(66-67) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7531

Назва: Педагогічні підходи у формуванні ключових компетентностей майбутніх учителів природничих спеціальностей
Автори: Соловей, Л.В.
Ключові слова: майбутній вчитель
компетентність
ключові компетентності
педагогічні підходи
компетентнісний підхід
інтегративний підхід
аксіологічний підхід
акмеологічний підхід
культурологічний підхід
особистісно-діяльнісний підхід
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Визначено поняття компетентності та структуру компетентностей в освіті, здійснено аналіз ключових компетентностей майбутніх учителів природничих дисциплін та основних підходів до їх формування. Встановлено, що пріоритетним завданням підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей є розвиток у них ключових компетентностей, шляхом поєднання та впровадження компетентнісного, інтегративного, осмобистісно-діяльнісного, аксіологічного, акмеологічного та культуро-логічного підходів.
Опис: Соловей Л. В. Педагогічні підходи у формуванні ключових компетентностей майбутніх учителів природничих спеціальностей / Л. В. Соловей // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 66-67. – С. 110–115.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7531
Розташовується у зібраннях:2016(66-67)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Solovey.pdf196,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок