DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2016(66-67) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7531
|
Назва: | Педагогічні підходи у формуванні ключових компетентностей майбутніх учителів природничих спеціальностей |
Автори: | Соловей, Л.В. |
Ключові слова: | майбутній вчитель компетентність ключові компетентності педагогічні підходи компетентнісний підхід інтегративний підхід аксіологічний підхід акмеологічний підхід культурологічний підхід особистісно-діяльнісний підхід |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Визначено поняття компетентності та структуру компетентностей в освіті, здійснено аналіз ключових компетентностей майбутніх учителів природничих дисциплін та основних підходів до їх формування. Встановлено, що пріоритетним завданням підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей є розвиток у них ключових компетентностей, шляхом поєднання та впровадження компетентнісного, інтегративного, осмобистісно-діяльнісного, аксіологічного, акмеологічного та культуро-логічного підходів. |
Опис: | Соловей Л. В. Педагогічні підходи у формуванні ключових компетентностей майбутніх учителів природничих спеціальностей / Л. В. Соловей // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 66-67. – С. 110–115. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7531 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(66-67)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|