DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17068

Назва: Парадигма університетської професійної освіти: ціннісний вимір фахової компетентності
Автори: Винничук, Р.В.
Ключові слова: аксіологічний підхід
загальнолюдські цінності
парадигма університетської професійної освіти
фахівці гуманітарної галузі
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті на засадах аксіологічного наукового підходу у контексті парадигми університетської професійної освіти розкрито сутність поняття «загальнолюдські цінності» та схарактеризовано систему таких цінностей як підґрунтя підготовки майбутніх фахівців гуманітарної галузі – філософів, культурологів, релігієзнавців, істориків, ін. Визначено наукові позиції представників різних наукових напрямів стосовно проблеми дослідження; з’ясовано значення загальнолюдських цінностей у соціальному, професійному та особистісному сенсах.
Опис: Винничук Р. В. Парадигма університетської професійної освіти: ціннісний вимір фахової компетентності. Науковий журнал «Молодий вчений» № 5.3 (57.3) травень 2018 р. С. 75-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17068
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Винничук Р. В. Парадигма університетської професійної освіти.pdf134,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок