DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17068
|
Назва: | Парадигма університетської професійної освіти: ціннісний вимір фахової компетентності |
Автори: | Винничук, Р.В. |
Ключові слова: | аксіологічний підхід загальнолюдські цінності парадигма університетської професійної освіти фахівці гуманітарної галузі |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на засадах аксіологічного наукового підходу у контексті парадигми університетської професійної освіти розкрито сутність поняття «загальнолюдські цінності» та схарактеризовано систему таких
цінностей як підґрунтя підготовки майбутніх фахівців гуманітарної галузі – філософів, культурологів, релігієзнавців, істориків, ін. Визначено наукові позиції представників різних наукових напрямів стосовно проблеми дослідження; з’ясовано значення загальнолюдських цінностей у соціальному, професійному та особистісному сенсах. |
Опис: | Винничук Р. В. Парадигма університетської професійної освіти: ціннісний вимір
фахової компетентності. Науковий журнал «Молодий вчений» № 5.3 (57.3) травень 2018 р. С. 75-78. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17068 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|