DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми Нова українська школа

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 49 до 68 із 142
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Медійна грамотність педагога як потенціал розвитку Нової української школиЧервінська, І.Б.; Червінський, А.І.; Никорак, Я.Я.
2020Методичні орієнтири навчання хімії у Новій українській школіДворовенко, С.Є,
2024Методичні особливості використання інноваційних форм рухової активності у новій українській школіМарюхна, В.Ю.
2018Мистецтво в контексті становлення Нової української школиМужикова, І.М.
2021Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практикаБабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В.
2022Мотивований учитель Нової української школи в руслі авангарду суспільних змінІльченко, О.Ю.
2021Національно-патріотичне виховання – важлива складова роботи учителя Нової української школиНагай, А.
2021Національно-патріотичне виховання школярів в Новій українській школіВеличко, Р.М.; Гриньова, В.С.
2022Нова українська школа та моделі взаємодії в кризових умовахБалюк, В.О.; Басенко, Р.О.; Білай, Д.В.; Большая, О.В.; Булага, К.М.; Важеніна, І.Л.; Гриньова, М.В.; Губарь, О.Г.; Донченко, В.І; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Князь, О.Г.; Козка, С.Л.; Колєснік, В.В.; Кононец, Н.В.; Кононова, М.М.; Костевський, О.Е.; Кошова, Т.О.; Кравченко, І.П.; Кропивка, О.Г.; Момот, О.О.; Пивовар, Н.М.; Стрижак, Ю.О.; Титаренко, О.О.; Товканець, Г.В.; Товканець, О.С.; Фесенко, Л.М.; Харченко, О.В.
2019Нова українська школа як відповідь на актуальні соціальні запитиМихайлик, В.
2021Нова школа має вирощувати громадянина, а не людину з набором компетентностейВаракіна, Т.П.; Орлова, Л.Я.; Решта, Т.М.
2021Нові наголоси науково-методичного супроводу діяльності вчителів природничих дисциплінПапач, О.І.
2019НУШ: вчимо навчати на крилах сучасностіКрилевець, М.П.
2020Облаштування зони комфорту для сучасного вчителя в Новій українській школіСагайдак, В.Р.; Гриньова, М.В.; Пашко, Л.Ф.
2022Організаційно-методичні засади створення інклюзивного середовища у закладі загальної середньої освітиБарбінова, А.В.; Пономаренко, Д.А.
2023Організація дослідницької діяльності молодших школярів у Новій українській школіЛуценко, О.В.
2019Організація навчально-пізнавальної діяльності школярів в умовах Нової української школиСтрижак, Д.О.
2023Організація управлінської роботи в Новій українській школі через призму концепції педагогічної майстерності А. С. МакаренкаЯловий, С.О.
2020Освітнє середовище НУШ як психолого-педагогічна проблема сучасностіПочинок, Є.А.; Слинько, Н.В.
2022Освітня інтеграція - інтеграція в життяДігтяр, Н.Г.
Відображення результатів від 49 до 68 із 142
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок