DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Кононова, М.М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 20 із 54
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024FEATURES OF STRESS RESISTANCE AND COPING STRATEGIES OF PSYCHOLOGY STUDENTSYalanska, S.; Kononova, M.; Anushkevych, V.; Danko, S.; Яланська, С.П.; Кононова, М.М.; Анушкевич, В.І.; Данько, С.В.
2019The role of project education technologies in professional development of future speech patologistsKononova, M.; Кононова, М.М.
2021Аналіз взаємозв’язку травмівних переживань дитинства та дезадаптивної поведінкиКононова, М.М.
2024Аналіз показників стресостійкості та копінг-стратегій студентів закладів вищої освітиЯланська, С.П.; Кононова, М.М.
2022Аналіз чинників формування екопсихологічної культури молодшого школяра в умовах позашкільної освітиКононова, М.М.; Беседа, П.С.
2021До питання про екологізацію освітнього середовища в інклюзивних закладахКононова, М.М.
2020До проблеми депривації особистості в контексті глибинного пізнанняКононова, М.М.
2015До проблеми пізнання психологічних захистів у контексті психодинамічної теоріїКононова, М.М.
2019Застосування технології освітніх проектів у процесі навчання майбутніх дефектологівГриньова, М.В.; Кононова, М.М.
2021Концептуальні проблеми емпатії у психологічних дослідженняхКононова, М.М.; Карпенко, А.О.
2020Копінг-поведінка у подружніх пар з дітьми з психофізичними порушеннями: теоретичний аналізКучма, Т.В.; Кононова, М.М.
2022Копінг-стратегія як чинник професійної самоефективності військовослужбовцяКононова, М.М.; Жорник, Є.І.
2019Критерії та показники професійного розвитку майбутніх фахівців спеціальної освітиКононова, М.М.
2017Можливості об’єктивації психічної травми при невротичній формі заїканняКононова, М.М.; Єланська, Д.В.
2021Можливості пізнання впливу у глибинних ініатив активності на самоактуалізацію особистостіКононова, М.М.
2022Нова українська школа та моделі взаємодії в кризових умовахБалюк, В.О.; Басенко, Р.О.; Білай, Д.В.; Большая, О.В.; Булага, К.М.; Важеніна, І.Л.; Гриньова, М.В.; Губарь, О.Г.; Донченко, В.І; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Князь, О.Г.; Козка, С.Л.; Колєснік, В.В.; Кононец, Н.В.; Кононова, М.М.; Костевський, О.Е.; Кошова, Т.О.; Кравченко, І.П.; Кропивка, О.Г.; Момот, О.О.; Пивовар, Н.М.; Стрижак, Ю.О.; Титаренко, О.О.; Товканець, Г.В.; Товканець, О.С.; Фесенко, Л.М.; Харченко, О.В.
2022Особливості професійного вигорання в залежності від механізмів психологічного захистуКононова, М.М.; Кононов, Б.С.; Полова, Д.О.
2021Особливості професійної самоактуалізації студентів-психологів, які переживають кризу фахової готовностіГутиря, М.О.; Кононова, М.М.
2020Особливості прояву копінг-поведінки у подружніх пар з дітьми з психофізичними порушеннямиКононова, М.М.; Кучма, Т.В.
2024Особливості психічного здоров’я студентів навчальних закладів з різним рівнем освітиКононова, М.М.; Перетятько, Л.Г.
Відображення результатів від 1 до 20 із 54
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок