DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2025) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27675

Назва: Діагностико-корекційні можливості діалогу в процесі глибинної психокорекції майбутнього психолога
Автори: Кононова, М.М.
Ключові слова: майбутній психолог
психокорекція
соціально-психологічного пізнання
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Підготовка психологів не може обмежуватися лише оволодінням академічними знаннями, оскільки не менш важливими є рефлексивні знання, які включають і самопізнання, що не може бути здійснене поза діалогічною взаємодією. Аналіз літератури з теми засвідчує важливість неперервного процесу самовдосконалення психолога, що забезпечується особистісним зростанням (гуманістична психологія); особистим аналізом (психоаналіз); особистісною корекцією (психодинамічний підхід). Внутрішня стабілізована суперечливість психіки представляє особистісну проблему суб’єкта, яка набула дослідження в контексті особистісного становлення майбутнього психолога з метою його особистісної відкорегованості як передумови професіоналізму в практичній діяльності.
Опис: Кононова М. М. Діагностико-корекційні можливості діалогу в процесі глибинної психокорекції майбутнього психолога // Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи : матеріали VІI міжнар. наук.-практ. конф., (21–22 трав. 2025 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. С. 110-114.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27675
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27.pdf266,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок