DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(73) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12855
|
Название: | Критерії та показники професійного розвитку майбутніх фахівців спеціальної освіти |
Авторы: | Кононова, М.М. |
Ключевые слова: | майбутні дефектологи критерії показники професійна діяльність освітній процес професійний розвиток |
Issue Date: | 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті подано аналіз сутності понять «критерій», «показник». Визначено та охарактеризовано такі критерії професійного розвитку майбутніх дефектологів, як когнітивно-креативний, мотиваційно-ціннісний, практично-діяльнісний, особистісно-рефлексивний. За кожним критерієм виокремлено провідні показники, що уможливлять об’єктивну оцінку професійного розвитку майбутніх дефектологів. |
Описание: | Кононова М. М. Критерії та показники професійного розвитку майбутніх фахівців спеціальної освіти / М. М. Кононова // Педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 73. – С. 83-87. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12855 |
Appears in Collections: | 2019(73)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|