DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(73) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12855

Назва: Критерії та показники професійного розвитку майбутніх фахівців спеціальної освіти
Автори: Кононова, М.М.
Ключові слова: майбутні дефектологи
критерії
показники
професійна діяльність
освітній процес
професійний розвиток
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті подано аналіз сутності понять «критерій», «показник». Визначено та охарактеризовано такі критерії професійного розвитку майбутніх дефектологів, як когнітивно-креативний, мотиваційно-ціннісний, практично-діяльнісний, особистісно-рефлексивний. За кожним критерієм виокремлено провідні показники, що уможливлять об’єктивну оцінку професійного розвитку майбутніх дефектологів.
Опис: Кононова М. М. Критерії та показники професійного розвитку майбутніх фахівців спеціальної освіти / М. М. Кононова // Педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 73. – С. 83-87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12855
Розташовується у зібраннях:2019(73)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
KONONOVA.pdf171,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок