DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(73) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12855
|
Назва: | Критерії та показники професійного розвитку майбутніх фахівців спеціальної освіти |
Автори: | Кононова, М.М. |
Ключові слова: | майбутні дефектологи критерії показники професійна діяльність освітній процес професійний розвиток |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано аналіз сутності понять «критерій», «показник». Визначено та охарактеризовано такі критерії професійного розвитку майбутніх дефектологів, як когнітивно-креативний, мотиваційно-ціннісний, практично-діяльнісний, особистісно-рефлексивний. За кожним критерієм виокремлено провідні показники, що уможливлять об’єктивну оцінку професійного розвитку майбутніх дефектологів. |
Опис: | Кононова М. М. Критерії та показники професійного розвитку майбутніх фахівців спеціальної освіти / М. М. Кононова // Педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 73. – С. 83-87. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12855 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(73)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|